1 EUR = 46 UAH 1 EUR = 1.11 USD
На данный момент в магазине находится:
6 посетитель(ей)
|
![INTREPID](data/category/00128.jpg)
|
Прекрасное шасси для детских классов. Поставляется с сиденьем и защитой цепи.
|
![INTREPID SPEEDY 950mm](data/small/speedy_2011.jpg) |
|
|
Код товара: SILM2-KF
SILVERSTONE-M2 | CIK FIA 65/CH/17
SILVERSTONE-M2 - возвращается на трассы после пятилетнего перерыва. Шасси доступно с рамой 30мм и 32мм в версиях KF, KZ, FRM-R1.
|
![INTREPID SILVERSTONE-M2 KF](data/small/silverstone_m2.jpg) |
|
|
CRUISER-M2 | CIK FIA 63/CH/17
CRUISER-M2 разработан на базе своего предшественника CRUISER-V с использованием труб 30мм.
Доступен в версиях KF, KZ, FRM-R1, DD2.
|
![INTREPID CRUISER-M2 KF](data/small/cruiser_m2_3.jpg) |
|
|
The 2009 Sirius chassis performs a 30 / 32 mm geometric tubing diameter. This brand-new chassis brings new solutions such as the axle bearings’ supports and new SH2 spindles which increase the balance between front and rear part.
The 2009 Sirius chassis is equipped with original and performing brake systems of new homologation called R1, R2 and FRM.R1.
Such brake systems are composed by mono-block brake calipers with radial support, floating brake disks of new generation and brake pumps for oil recovery.
The Sirius 2009 chassis is available in the following versions:
SIRIUS KF
SIRIUS KF FRM.R1
SIRIUS KZ
SIRIUS MAX
SIRIUS MAX FRM.R1
SIRIUS DD2 |
![INTREPID SIRIUS KF (без передних тормозов)](data/small/sirius2009.jpg) |
|
|
CRUISER-M2 | CIK FIA 63/CH/17
CRUISER-M2 разработан на базе своего предшественника CRUISER-V с использованием труб 30мм.
Доступен в версиях KF, KZ, FRM-R1, DD2.
|
![INTREPID CRUISER-M2 DD2](data/small/cruiser_m2_2.jpg) |
|
|
SILVERSTONE-M2 | CIK FIA 65/CH/17
SILVERSTONE-M2 - возвращается на трассы после пятилетнего перерыва. Шасси доступно с рамой 30мм и 32мм в версиях KF, KZ, FRM-R1. |
![INTREPID SILVERSTONE-M2 FRM-R1](data/small/silverstone_m2_2.jpg) |
|
|
CRUISER-M2 | CIK FIA 63/CH/17
CRUISER-M2 разработан на базе своего предшественника CRUISER-V с использованием труб 30мм.
Доступен в версиях KF, KZ, FRM-R1, DD2.
|
![INTREPID CRUISER-M2 KF2](data/small/cruiser_m2_1.jpg) |
|
|
The 2009 Sirius chassis performs a 30 / 32 mm geometric tubing diameter. This brand-new chassis brings new solutions such as the axle bearings’ supports and new SH2 spindles which increase the balance between front and rear part.
The 2009 Sirius chassis is equipped with original and performing brake systems of new homologation called R1, R2 and FRM.R1.
Such brake systems are composed by mono-block brake calipers with radial support, floating brake disks of new generation and brake pumps for oil recovery.
The Sirius 2009 chassis is available in the following versions:
SIRIUS KF
SIRIUS KF FRM.R1
SIRIUS KZ
SIRIUS MAX
SIRIUS MAX FRM.R1
SIRIUS DD2 |
![INTREPID SIRIUS FRM (передний тормоз ручной)](data/small/sirius2009.jpg) |
|
|
SILVERSTONE-M2 | CIK FIA 65/CH/17
SILVERSTONE-M2 - возвращается на трассы после пятилетнего перерыва. Шасси доступно с рамой 30мм и 32мм в версиях KF, KZ, FRM-R1. |
![INTREPID SILVERSTONE-M2 KZ](data/small/silverstone_m2_1.jpg) |
|
|
The 2009 Sirius chassis performs a 30 / 32 mm geometric tubing diameter. This brand-new chassis brings new solutions such as the axle bearings’ supports and new SH2 spindles which increase the balance between front and rear part.
The 2009 Sirius chassis is equipped with original and performing brake systems of new homologation called R1, R2 and FRM.R1.
Such brake systems are composed by mono-block brake calipers with radial support, floating brake disks of new generation and brake pumps for oil recovery.
The Sirius 2009 chassis is available in the following versions:
SIRIUS KF
SIRIUS KF FRM.R1
SIRIUS KZ
SIRIUS MAX
SIRIUS MAX FRM.R1
SIRIUS DD2 |
![INTREPID SIRIUS KZ](data/small/sirius2009.jpg) |
|
|
CRUISER-M2 | CIK FIA 63/CH/17
|
![INTREPID CRUISER-M2 KZ](data/small/cruiser_m2.jpg) |
|
|
|
Нет просмотренных товаров
![](data/default/pixel.gif) |