Прекрасное сочетание качества 32мм рамы и компонентов от CRG и новаторских решений от команды GP Racing, продвигающих свой бренд на передовых позициях мирового картинга.
|
|
|
|
Прекрасное сочетание качества 32мм рамы и компонентов от CRG и новаторских решений от команды GP Racing, продвигающих свой бренд на передовых позициях мирового картинга.
|
|
|
|
Абсолютно новое шасси GP11 с омологацией до 2017 года. |
|
|
|
SILVERSTONE-M2 | CIK FIA 65/CH/17
SILVERSTONE-M2 - возвращается на трассы после пятилетнего перерыва. Шасси доступно с рамой 30мм и 32мм в версиях KF, KZ, FRM-R1. |
|
|
|
CRUISER-M2 | CIK FIA 63/CH/17
CRUISER-M2 разработан на базе своего предшественника CRUISER-V с использованием труб 30мм.
Доступен в версиях KF, KZ, FRM-R1, DD2.
|
|
|
|
The 2009 Sirius chassis performs a 30 / 32 mm geometric tubing diameter. This brand-new chassis brings new solutions such as the axle bearings’ supports and new SH2 spindles which increase the balance between front and rear part.
The 2009 Sirius chassis is equipped with original and performing brake systems of new homologation called R1, R2 and FRM.R1.
Such brake systems are composed by mono-block brake calipers with radial support, floating brake disks of new generation and brake pumps for oil recovery.
The Sirius 2009 chassis is available in the following versions:
SIRIUS KF
SIRIUS KF FRM.R1
SIRIUS KZ
SIRIUS MAX
SIRIUS MAX FRM.R1
SIRIUS DD2 |
|
|
|
Прекрасное сочетание качества 32мм рамы и компонентов от CRG и новаторских решений от команды GP Racing, продвигающих свой бренд на передовых позициях мирового картинга.
|
|
|
|
SILVERSTONE-M2 | CIK FIA 65/CH/17
SILVERSTONE-M2 - возвращается на трассы после пятилетнего перерыва. Шасси доступно с рамой 30мм и 32мм в версиях KF, KZ, FRM-R1. |
|
|
|
абсолютно новое шасси GP11 с омологацией до 2017 года. |
|
|
|
The 2009 Sirius chassis performs a 30 / 32 mm geometric tubing diameter. This brand-new chassis brings new solutions such as the axle bearings’ supports and new SH2 spindles which increase the balance between front and rear part.
The 2009 Sirius chassis is equipped with original and performing brake systems of new homologation called R1, R2 and FRM.R1.
Such brake systems are composed by mono-block brake calipers with radial support, floating brake disks of new generation and brake pumps for oil recovery.
The Sirius 2009 chassis is available in the following versions:
SIRIUS KF
SIRIUS KF FRM.R1
SIRIUS KZ
SIRIUS MAX
SIRIUS MAX FRM.R1
SIRIUS DD2 |
|
|
|
Aбсолютно новое шасси GP11 с омологацией до 2017 года. |
|
|
|
CRUISER-M2 | CIK FIA 63/CH/17
|
|
|
|